Z Bavorska dnes přišla zpráva, která potěší všechny dobrodruhy. BMW rozšiřuje nabídku cestovních endur střední kubatury o model F800GS ve verzi Adventure. Podobně jako u dvanáctistovky je nový Adventure lépe připraven na delší expedice i výlety do terénu.
Od standardního modelu F800GS, který prošel modernizací před rokem, se Adventure liší hlavně větším plexištítem a 24litrovou nádrží (oproti 16litrové). Do terénu je Adventure vybaven širokými enduro stupačkami, nastavitelnou zesílenou pákou zadní brzdy a ochranným rámem pod motor. Samotný řadový dvouválec s kapalinovým chlazením o objemu 798 ccm s výkonem 85 koní zůstává beze změny, a na rámu z ocelových trubek bylo třeba provést pouze drobné úpravy související s větší nádrží.
Hlavní rozdíly mezi BMW F 800 GS Adventure a F 800 GS
Robustnější design kapotáže
Větší, 24litrová nádrž paliva (+ 8 litrů).
Delší dojezd (zhruba o 120 km).
Enduro režim jako nový prvek dostupný v kombinaci s ASC.
Zaesílený pomocný rám
O 10 mm vyšší sedlo
O 15 kg vyšší hmotnost
Větší plexištít
Široké enduro stupačky
Nastavitelná a zesílená páka zadní brzdy
Ochranný rám motoru
Držáky bočních kufrů slouží zároveň jako ochranné rámy