Jednoustopou: BMW R1200 GS Adventure – detailní recenze
I když už v době natáčení testu bylo zřejmé, že brzy přijde nástupce v podobě BMW R1250 GS, stejně mi dávalo smysl motorku otestovat. Vedou mě k tomu tři důvody:
Než se nová 1250 GS odladí, spousta lidí bude ještě stále preferovat za ty roky již osvědčenou dvanáctku
Já mám v testu verzi Adventure a ta v nové generaci 1250 ještě není oznámená. Není ani jasné, zdali bude k mání v roce 2019
BMW R1200 GSA 2013 – 2018 bude ještě hooodně let velmi atraktivní bazarovka
Chtěl jsem motorku detailně poznat, abych ji pak právě mohl porovnat s 1250
A když už je pořád řeč o 1250. Na ní se svezu už za pár týdnů a těším se, že hned přinesu první jízdní dojmy.
Teď ale k BMW R1200 GSA v plné výbavě, kterou jsem otestoval na náchodsku. Na mém webu jste už mohli číst testy 310GS, 850GS ale největší model se mi úspěšně vyhýbal. A právě tahle motorka bude k mojí postavě (193 cm, 115 kg) asi ze všech nejvhodnější. Nebudu to prodlužovat, přejděme rovnou k videu. Rozdělil jsem to tentokrát na 3 části. Mám tu detailní popis motorky a test na silnici. V dalším videu se můžete podívat na mé dojmy z lehkého terénu. A do třetice asi zítra vydám video, kde jsem změřil akcelerace na letišti, tak jako jsem dělal např. u BMW F850GS. Bude to zajímavé porovnání.