3/4litru objemu je v kategorii Enduro trochu takovej bod zlomu.
I když se těmhle strojům říká "autobus, parník, tank, bejk, bojler, obrňák, tanker,..." a jsou opravdu pořádně těžký, tak jsou na svou váhu kupodivu slušně obratný a výborně univerzální stroje. Jejich stavba je už z výroby udělaná tak kompromisně (terén/asfalt) že to jsou stroje dosti nekompromisní. Záleží už pak na každým soudruhovi jak to s ním umí - a jen trening dělá mistry :-)
http://www.dezolators.cz/mastodont/index.htm
Multimediálně komplexní trať na prověření jízdního stylu a ovládání motocyklu v extrémních podmínkách.
HardEnduro - budiž chápáno jako kategorie nad 750ccm a ne obtížnost závodu.
Nechci to dělat nějak extrémně obtížný, nejsem zwědawej na úraz či havárii - ale ani nějak lehký.
- karavana - trasa a povrch cestou necestou spíše výletního a kochacího charakteru
- enduro - povrchy šotolina, drobné kamení, tráva, v etapě jsou sjezdy i výjezdy se střední obtížností (minimální extrém)
- offroad - povrch hlína, kamení - trať bude před závodem upravena - obtížnost středně vyšší (decentní extrém)
- krpály - povrch u každého jiný, příkrost svahu místy dost krutá ale je to prostě výzva - obtížnost vyšší (hardcore extrém)
Doporučení pro závod - pneumatiky jakéhokoliv typu ale s dostatečným vzorkem - Enduro i Offroad etapa bude vybrána
tak, aby se to dalo s rozumem projet i na silniční pneu ale s malým vzorkem nebo bez něj to fakt jako NEPUDE.
Vhledem k povrchu jednotlivých etap budou mít jezdci s chlupaticí opravdu znatelnou výhodu :-)
Po dobu akce doprovodné technické a zdravotnické vozidlo