BMW F 800 GS, technické údaje
Přidal Milos dne 27. January 2009

BMW F 800 GS

Motor
Typ Vodou chlazený, 2-válec, 4 ventily/válec, čtyřtaktní motor, dva nahoře umístěné vačkové hřídele, mazání suché klikové skříně
Vrtání x zdvih 82 mm x 75,6 mm
Zdvihový objem motoru 798 cm3
Nominální výkon 63 kW (85 koňské síly) při 7500/min. (volitelná verze 91 RON: 61 kW (83 koňské síly) při 7500/min. )
Největší točivý moment 83 Nm při 5750/min. (volitelná verze 91 RON: 81 Nm při 5750/min.)
Kompresní poměr 12,0 : 1
Úprava paliva / systém řízení motoru elektronicky, vstřikování v sacím potrubí/digitální řízení motoru: BMS-K s přerušením přívodu paliva při jízdě v deceleračním režimu, dvojité zapalování
Čištění spalin Regulovaný 3-cestný katalyzátor, Emisní standart EU-3
Jízdní vlastnosti / spotřeba paliva
Největší rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 90 km/h 3.8 l
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 120 km/h 5.2 l
Typ paliva Normální bezolovnatý benzín, minimumální oktanové číslo 95 (RON), přes integrovanou regulaci detonačního spalování ale provozovatelný až po minimální oktanové číslo 91 (RON)
Elektrické systémy
Alternátor Tří fázový alternátor 400 W
Baterie 12 V / 14 Ah, bezúdržbová
Přenos energie
Spojka Vícekotoučová spojka v olejové lázní ovládaná mechanicky
Převodovka šestirychlostní převodovka řazená ozuby, integrována v krytu motoru
Pohon Uzavřený O-kroužkový řetěz s tlumičem záběru v náboji zadního kola
Podvozek / brzdy
Rám Trubkový rám z ocelových profilů se sešroubovanými bočními díly z hliníkových odlitků, přišroubovaný zadní hliníkový rám
Vedení předního kola / odpružení Teleskopická vidlice , Ø 45 mm
Vedení zadního kola/odpružení Dvouramenná kyvná vidlice z hliníku, WAD centrální pérovací jednotka s vinutou pružinou a teleskopickým tlumičem, předpětí pružiny prostřednictvím ručního kolečka, hydraulicky plynule seřiditelné, tahové stupňové tlumení nastavitelné
Dráha pružiny vpředu/vzadu 230 mm / 215 mm
Rozvor 1578 mm
Závlek 117 mm
Rejdový úhel hlavy 64°
Kola drátová kola
Rozměr ráfků vpředu 2,15 x 21"
Rozměr ráfků vzadu 4,25 x 17"
Pneumatiky vpředu 90/90 - 21 54V
Pneumatiky vzadu 150/70 - 17 69V
Brzdy vpředu Brzdy s dvojitými kotouči, brzdové kotouče uložené plovoucí, 300 mm průměr, dvoupístový - plovoucí sedlo
Brzdy vzadu Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, jednopístový - plovoucí sedlo
ABS Zvláštní vybavení: BMW Motorrad Integral ABS (odpojitelný)
Rozměry / hmotnosti
Délka 2320 mm
Šířka (nad zrcátkem) 945 mm
Výška (bez zrcátek) 1350 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla 880 mm (Nízké sedadla : 850 mm)
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla 1940 mm (Nízké sedadla: 1900 mm)
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) 207 kg
Suchá váha 2) 185 kg
Celková přípustná hmotnost 443 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy bez kufru) 236 kg
Využitelný obsah nádrže 16,0 l
Rezerva cca 4,0 l
technické údaje jsou vztaženy k hmotnosti prázdného vozidla (DIN)
1) dle směrnice 93/93/EWG se všemi provozními kapalinami, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) hmotnost prázdného vozidla bez provozních kapalin