BMW F 800 GS
Motor | |
Typ | Vodou chlazený, 2-válec, 4 ventily/válec, čtyřtaktní motor, dva nahoře umístěné vačkové hřídele, mazání suché klikové skříně |
Vrtání x zdvih | 82 mm x 75,6 mm |
Zdvihový objem motoru | 798 cm3 |
Nominální výkon | 63 kW (85 koňské síly) při 7500/min. (volitelná verze 91 RON: 61 kW (83 koňské síly) při 7500/min. ) |
Největší točivý moment | 83 Nm při 5750/min. (volitelná verze 91 RON: 81 Nm při 5750/min.) |
Kompresní poměr | 12,0 : 1 |
Úprava paliva / systém řízení motoru | elektronicky, vstřikování v sacím potrubí/digitální řízení motoru: BMS-K s přerušením přívodu paliva při jízdě v deceleračním režimu, dvojité zapalování |
Čištění spalin | Regulovaný 3-cestný katalyzátor, Emisní standart EU-3 |
Jízdní vlastnosti / spotřeba paliva | |
Největší rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 90 km/h | 3.8 l |
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 120 km/h | 5.2 l |
Typ paliva | Normální bezolovnatý benzín, minimumální oktanové číslo 95 (RON), přes integrovanou regulaci detonačního spalování ale provozovatelný až po minimální oktanové číslo 91 (RON) |
Elektrické systémy | |
Alternátor | Tří fázový alternátor 400 W |
Baterie | 12 V / 14 Ah, bezúdržbová |
Přenos energie | |
Spojka | Vícekotoučová spojka v olejové lázní ovládaná mechanicky |
Převodovka | šestirychlostní převodovka řazená ozuby, integrována v krytu motoru |
Pohon | Uzavřený O-kroužkový řetěz s tlumičem záběru v náboji zadního kola |
Podvozek / brzdy | |
Rám | Trubkový rám z ocelových profilů se sešroubovanými bočními díly z hliníkových odlitků, přišroubovaný zadní hliníkový rám |
Vedení předního kola / odpružení | Teleskopická vidlice , Ø 45 mm |
Vedení zadního kola/odpružení | Dvouramenná kyvná vidlice z hliníku, WAD centrální pérovací jednotka s vinutou pružinou a teleskopickým tlumičem, předpětí pružiny prostřednictvím ručního kolečka, hydraulicky plynule seřiditelné, tahové stupňové tlumení nastavitelné |
Dráha pružiny vpředu/vzadu | 230 mm / 215 mm |
Rozvor | 1578 mm |
Závlek | 117 mm |
Rejdový úhel hlavy | 64° |
Kola | drátová kola |
Rozměr ráfků vpředu | 2,15 x 21" |
Rozměr ráfků vzadu | 4,25 x 17" |
Pneumatiky vpředu | 90/90 - 21 54V |
Pneumatiky vzadu | 150/70 - 17 69V |
Brzdy vpředu | Brzdy s dvojitými kotouči, brzdové kotouče uložené plovoucí, 300 mm průměr, dvoupístový - plovoucí sedlo |
Brzdy vzadu | Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, jednopístový - plovoucí sedlo |
ABS Zvláštní vybavení: | BMW Motorrad Integral ABS (odpojitelný) |
Rozměry / hmotnosti | |
Délka | 2320 mm |
Šířka (nad zrcátkem) | 945 mm |
Výška (bez zrcátek) | 1350 mm |
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla | 880 mm (Nízké sedadla : 850 mm) |
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla | 1940 mm (Nízké sedadla: 1900 mm) |
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) | 207 kg |
Suchá váha 2) | 185 kg |
Celková přípustná hmotnost | 443 kg |
Užitečná nosnost (u sériové výbavy bez kufru) | 236 kg |
Využitelný obsah nádrže | 16,0 l |
Rezerva | cca 4,0 l |