BMW R 1200 GS Adventure, 2010
Motor | |
Typ | Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní boxer, 2 vačkové hřídele a čtyři radiálně uloženy ventily/válec, centrální vyrovnávací hřídel |
Vrtání x zdvih | 101 mm x 73 mm |
Zdvihový objem motoru | 1,170 cm3 |
Nominální výkon | 81 kW (110 konské síly) při 7750/min. |
Největší točivý moment | 120 Nm při 6000/min. |
Kompresní poměr | 12,0 : 1 |
Úprava paliva / systém řízení motoru | Elektronicky, vstřikování v sacím potrubí/digitální řízení motoru: BMS-K+ s přerušením přívodu paliva při jízdě v deceleračním režimu, dvojité zapalování |
Čištění spalin | Regulovaný 3-cestný katalyzátor, Emisní standart EU-3 |
Jízdní vlastnosti / spotřeba paliva | |
Největší rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 90 km/h | 4,3 l |
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 120 km/h | 5,5 l |
Typ paliva | Bezolovnatý benzin Super, oktanové číslo 95-98 (ROZ); vzhledem k automatické regulaci klepání až do min. oktanového čísla 91 (ROZ) |
Elektrické systémy | |
Alternátor | Tří fázový alternátor 720 W |
Baterie | 12 V / 14 Ah, bezúdržbová |
Přenos energie | |
Spojka | Jednokotoučová suchá spojka, ovládaná hydraulicky |
Převodovka | šestistupňová převodovka se zubovým spínáním a šikmým ozubením |
Pohon | kardan |
Podvozek / brzdy | |
Rám | Dvoudílná koncepce sestavená z předního a zadního rámu, spolunesená jednotka motor-převodovka |
Vedení předního kola / odpružení | Telelever firmy BMW Motorrad; průměr vodicí trubky 41 mm, centrální pružicí jednotka, předpětí pružiny 5-násobně mechanicky nastavitelné |
Vedení zadního kola/odpružení | jednoramenná kyvná vidlice odlévaná z hliníku s Paralever firmy BMW Motorrad; pružicí jednotka WAD, plynule nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelné tlumení při roztahování tlumiče |
Dráha pružiny vpředu/vzadu | 190 mm / 200 mm |
Rozvor | 1,507 mm |
Závlek | 101 mm |
Rejdový úhel hlavy | 64.3° |
Kola | Kola z hliníkového odlitku |
Rozměr ráfků vpředu | 2.50 x 19" |
Rozměr ráfků vzadu | 4.00 x 17" |
Pneumatiky vpředu | 110/80 R 19 |
Pneumatiky vzadu | 150/70 R 17 |
Brzdy vpředu | brzdy s dvojitým kotoučem, brzdové kotouče uložené plovoucí, průměr 305 mm, 4-pístový - pevné sedlo |
Brzdy vzadu | jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, dvoupístový - plovoucí sedlo |
ABS | Zvláštní vybavení: BMW Motorrad Integral ABS (odpojitelný) |
Rozměry / hmotnosti | |
Délka | 2.210 mm |
Šířka (nad zrcátkem) | 915 mm |
Výška (bez zrcátek) | 1.450 mm |
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla | 850 / 870 mm |
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla | 1.890 / 1.940 mm |
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) | 229 kg |
Suchá váha 2) | 203 kg |
Celková přípustná hmotnost | 440 kg |
Užitečná nosnost (u sériové výbavy bez kufru) | 211 kg |
Využitelný obsah nádrže | 20,0 l |
Rezerva cca | 4,0 l |