Motor |
Druh
konstrukce |
|
vzduchem/olejem
chlazený
dvouválcový
čtyřtaktní
plochý motor
s
protiběžnými
písty, jedna
vačková
hřídel,
čtyři
ventily na
každý válec,
centrální
hřídel
diferenciálu |
Vrtání x
zdvih |
|
101 mm x 73
mm |
Zdvihový
objem motoru |
|
1.170 cm3 |
Jmenovitý
výkon |
|
77 kW (105
koňské síly)
při
7,000/min |
Max. točivý
moment |
|
115 Nm při
5,500/min |
Kompresní
poměr |
|
11,0:1 |
Úprava
paliva /
systém
řízení
motoru |
|
elektronické
vstřikování
sací trubkou
/digitální
řízení
motoru: BMS-K,
dvojité
zapalování |
Čištění
spalin |
|
řízený 3-cestný
katalyzátor |
Jízdní
parametry/spotřeba |
Maximální
rychlost |
|
přes 200 km/h |
Spotřeba na
100 km při
konst. 90
km/h |
|
4,1 l |
Spotřeba na
100 km při
konst. 120
km/h |
|
5,5 l |
Druh paliva |
|
benzín Super
bezolovnatý,
minimální
oktanové
číslo 95 (ROZ),
přes
integrovanou
regulaci
detonačního
spalování
ale
provozovatelný
až po
minimální
oktanové
číslo 91 (ROZ) |
Elektrika |
Osvětlovací
dynamo |
|
alternátor 600
W |
Baterie |
|
12 V / 12 Ah |
Přenos
energie |
Spojka |
|
jednokotoučová
suchá spojka,
ovládaná
hydraulicky |
Převodovka |
|
šestirychlostní
převodovka
řazená ozuby
se šikmým
ozubením |
Sekundární
pohon |
|
kardan |
|
|
Podvozek/brzdy |
Rám |
|
třídílný
koncept rámu
z předního a
zadního rámu
se
samonosnou
jednotkou
motor-převodovka |
Vedení
předního
kola/odpružení |
|
BMW Motorrad
Telelever;
průměr
trubky
stojanu 41
mm,
centrální
pérovací
jednotka s
vinutou
pružinou a
teleskopickým
tlumičem,
předpětí
pružiny
9-násobné
mechanicky
nastavitelné |
Vedení
zadního
kola/odpružení |
|
jednoramenná
kyvná páka z
hliníkového
odlitku s
BMW Motorrad
Paralever,
WAD
centrální
pérovací
jednotka s
vinutou
pružinou a
teleskopickým
tlumičem,
předpětí
pružiny
prostřednictvím
ručního
kolečka,
hydraulicky
plynule
seřiditelné,
tahové
stupňové
tlumení
nastavitelné |
Dráha
pružiny
vpředu/vzadu |
|
270 mm / 250
mm |
Rozchod kol
(při
normální
poloze) |
|
1.625 mm |
Závlek (při
normální
poloze) |
|
157 mm |
Rejdový úhel
hlavy (při
normální
poloze) |
|
57,5° |
Kola |
|
kola z
hliníkového
odlitku |
Rozměr ráfků
vpředu |
|
1,85 x 21 |
Rozměr ráfků
vzadu |
|
2,5 x 17 |
Pneumatiky
vpředu |
|
90/90 - R 21 |
Pneumatiky
vzadu |
|
140/80 - R
17 |
Brzdy vpředu |
|
brzdy EVO s
dvojitými
kotouči,
brzdové
kotouče
uložené
plovoucí,
průměr 305
mm,
čtyřnásobné
písty -
pevné sedlo |
Brzdy vzadu |
|
jednokotoučová
brzda, průměr
265 mm,
dvojnásobné
písty -
plovoucí
sedlo |
ABS |
|
zvláštní
vybavení
BMW Motorrad
Integral ABS
(částečně
Integral),
odpojitelný |
Rozměry/hmotnosti |
Délka |
|
2.350 mm |
Šířka (nad
zrcátkem) |
|
880 mm |
Výška (bez
zrcátka) |
|
1.266 mm |
Výška
sedadla při
hmotnosti
prázdného
vozidla |
|
920 mm |
Hmotnost
prázdného
vozidla,
připraveno k
jízdě, plně
natankováno
1) |
|
195 kg |
Suchá váha
2) |
|
175 kg |
Celková
přípustná
hmotnost |
|
380 kg |
Užitečná
nosnost (u
sériové
výbavy) |
|
185 kg |
Využitelný
obsah nádrže |
|
13,0 l |
z toho
rezerva |
|
cca 2,0 l |
|