Technické parametry BMW R 1200 GS, do roku 2007
Přidal Milos dne 19. October 2006

 
Technické parametry

 
Motor
Druh konstrukce   vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní plochý motor s protiběžnými písty, jedna vačková hřídel, čtyři ventily na každý válec, centrální hřídel diferenciálu
Vrtání x zdvih   101 mm x 73 mm
Zdvihový objem motoru   1.170 cm3
Jmenovitý výkon   72 kW (98 koňské síly) při 7.000/min
Max. točivý moment   115 Nm při 5.500/min
Kompresní poměr   11,0:1
Úprava paliva / systém řízení motoru   elektronické vstřikování sací trubkou /digitální řízení motoru: BMS-K, dvojité zapalování
Čištění spalin   řízený 3-cestný katalyzátor

Jízdní parametry/spotřeba
Maximální rychlost   přes 200 km/h
Spotřeba na 100 km při konst. 90 km/h   4,3 l
Spotřeba na 100 km při konst. 120 km/h   5,5 l
Druh paliva   benzín Super bezolovnatý, minimální oktanové číslo 95 (ROZ), přes integrovanou regulaci detonačního spalování ale provozovatelný až po minimální oktanové číslo 91 (ROZ)

Elektrika
Osvětlovací dynamo   alternátor 600 W
Baterie   12 V / 12 Ah

Přenos energie
Spojka   jednokotoučová suchá spojka, ovládaná hydraulicky
Převodovka   šestirychlostní převodovka řazená ozuby se šikmým ozubením
Sekundární pohon   kardan
 
Podvozek/brzdy
Rám   třídílný koncept rámu z předního a zadního rámu se samonosnou jednotkou motor-převodovka
Vedení předního kola/odpružení   BMW Motorrad Telelever; průměr trubky stojanu  41 mm, centrální pérovací jednotka s vinutou pružinou a teleskopickým tlumičem, předpětí pružiny 9-násobné mechanicky nastavitelné
Vedení zadního kola/odpružení   jednoramenná kyvná páka z hliníkového odlitku s BMW Motorrad Paralever, WAD centrální pérovací jednotka s vinutou pružinou a teleskopickým tlumičem, předpětí pružiny prostřednictvím ručního kolečka, hydraulicky plynule seřiditelné, tahové stupňové tlumení nastavitelné
Dráha pružiny vpředu/vzadu   190 mm / 200 mm
Rozchod kol (při normální poloze)   1.520 mm
Závlek (při normální poloze)   110 mm
Rejdový úhel hlavy (při normální poloze)   62,9°
Kola   kola z hliníkového odlitku
Rozměr ráfků vpředu   2,50 x 19
Rozměr ráfků vzadu   4,00 x 17
Pneumatiky vpředu   110/80 - R 19
Pneumatiky vzadu   150/70 - R 17
Brzdy vpředu   brzdy EVO s dvojitými kotouči, brzdové kotouče uložené plovoucí, průměr 305 mm, čtyřnásobné písty - pevné sedlo
Brzdy vzadu   jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, dvojnásobné písty - plovoucí sedlo
ABS   zvláštní vybavení BMW Motorrad Integral ABS (částečně Integral), odpojitelný

Rozměry/hmotnosti
Délka   2.210 mm
Šířka (nad zrcátkem)   915 mm
Výška (bez zrcátka)   1.430 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla   840/860 mm
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1)   225 kg
Suchá váha 2)   199 kg
Celková přípustná hmotnost   425 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy)   200 kg
Využitelný obsah nádrže   20,0 l
z toho rezerva   cca 4,0 l
1) dle směrnice 93/93/EWG se všemi provozními prostředky, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) hmotnost prázdného vozidla bez provozních náplní