BMW: Vzpomínka na 32 let legendy jménem GS
Přidal Milos dne 21. March 2012
Ještě než BMW představí příští rok na jaře nové GS s vodním chlazením a celou řadou elektronických vychytávek, zrekapitulujme si stávající linku všech legendárních GS. Prohlídněte si motorky, které tvořily cestovatelskou historii. První motocykl Gelände/Strasse spatřil světlo světa v září 1980 na výstavě IFMA. BMW se tehdy s R 80 G/S vydalo proti tehdejšímu proudu, který běžel v zaběhnutých kolejích jeden stroj = jedno určení. Tehdejší šéf marketingu a prodeje Karl Heinz Gerlinger a jeho hlavní inženýr Laszlo Peres ale byli jiného názoru, trh si žádal změnu. Skeptici tehdy poukazovali na nepoužitelnost 200kilogramové motorky s pouhými 50 koňmi v terénu, ale to se velmi brzy ukázalo jako nepravdivé. Univerzální G/S se setkalo s obrovským úspěchem a do dalších let se stalo právě oním určovatelem trendu. Kdyby tak tenkrát tušili...
Novinka
Ještě než BMW představí příští rok na jaře nové GS s vodním chlazením a celou řadou elektronických vychytávek, zrekapitulujme si stávající linku všech legendárních GS. Prohlídněte si motorky, které tvořily cestovatelskou historii.
První motocykl Gelände/Strasse spatřil světlo světa v září 1980 na výstavě IFMA. BMW se tehdy s R 80 G/S vydalo proti tehdejšímu proudu, který běžel v zaběhnutých kolejích jeden stroj = jedno určení. Tehdejší šéf marketingu a prodeje Karl Heinz Gerlinger a jeho hlavní inženýr Laszlo Peres ale byli jiného názoru, trh si žádal změnu. Skeptici tehdy poukazovali na nepoužitelnost 200kilogramové motorky s pouhými 50 koňmi v terénu, ale to se velmi brzy ukázalo jako nepravdivé. Univerzální G/S se setkalo s obrovským úspěchem a do dalších let se stalo právě oním určovatelem trendu. Kdyby tak tenkrát tušili...
Více: http://www.motohouse.cz
Diskuse: Historie GS