Nové BMW R nineT Přidal invelt dne 19. May 2014 Představujeme vám motorkářský retro skvost R nineT z dílen BMW Motorrad. Nový model BMW R nineT navazuje na první stroj R 32 z roku 1923. Na vzdory retro stylu a puristickému designu je "nineT" plnohodnotným roadstrem, který má jistě co nabídnout.
Po 10 letech trpělivého čekání a vývoje vznikla klasická elegance s charakteristickými prvky BMW, bez jakéhokoliv závanu nudy. Designersky nejpropracovanější roadster s jasně viditelnými prvky řemeslné ruční práce, posouvá opět hranici nemožného o velký kus dále. Usedněte jako jedni z prvních nadšenců na tento famózní stroj ve stylu Café Racer, který vznikl ve spojení s loňskými oslavami 90. výročí BMW Motorrad.
NovinkaPředstavujeme vám motorkářský retro skvost R nineT z dílen BMW Motorrad. Nový model BMW R nineT navazuje na první stroj R 32 z roku 1923. Na vzdory retro stylu a puristickému designu je "nineT" plnohodnotným roadstrem, který má jistě co nabídnout.
Po 10 letech trpělivého čekání a vývoje vznikla klasická elegance s charakteristickými prvky BMW, bez jakéhokoliv závanu nudy. Designersky nejpropracovanější roadster s jasně viditelnými prvky řemeslné ruční práce, posouvá opět hranici nemožného o velký kus dále. Usedněte jako jedni z prvních nadšenců na tento famózní stroj ve stylu Café Racer, který vznikl ve spojení s loňskými oslavami 90. výročí BMW Motorrad.
Základem R nineT je převzatý motor - vzduchem chlazený dvouválcový boxer s obsahem 1170 ccm, který fungoval v celé řadě R 1200. Vyladěný motor táhne jako... 119 Nm v 6000 ot. za minutu a disponuje příjemným výkonem 110 koní v 7750 ot. Tyto parametry rozpumpují srdce každého vášnivého motorkáře.
Přední dominantní USD vidlice pocházející ze superbiku S 1000 RR a radiální čtyřpístové monobloky Brembo (ABS samozřejmostí) s kotouči o průměru 320mm dodávají nezaměnitelný celkový vzhled. Zadní část se může na první pohled zdát standardní, ale přináší jedinečnou možnost variability - celkem až 3 možné transformace do zcela jiné dimenze a to díky odnímatelnému podsedlovému rámu.
To že se BMW umí přizpůsobit aktuálním trendům, naznačuje i řada vychytaných detailů, které z R nineT dělá opravdu luxusní mašinu. Elegantně umístěné logo pod sklem ve středu předního světlometu, klasický nýtovaný retro štítek na krku řízení, výšivka nineT na sedle, originální ráfky drátěných kol, hliníková nádrž.
Za příplatek lze BMW R nineT opatřit i dvojitým výfukem Akrapovic, který se postará o poutavý zvuk a dodá tak nezapomenutelný pocit při pohodlné jízdě. Nezaměnitelný puristický retro design a skvělé jízdní vlastnosti, to je ten nejhezčí dárek, který vám BMW Motorrad za svých 90. let výroby přináší v podobě R nineT.
*cena základního modelu je 385.000 Kč vč. DPH
UVEDENÍ NA ČESKÝ TRH JE STANOVENO NA 03/2014
TECHNICKÁ SPECIFIKACE:
Motor
Typ: vzduchem a olejem chlazený dvouválec boxer, DOHC
Objem: 1170 cm3
Vrtání/zdvih: 101 x 73 mm
Kompresní poměr: 12 : 1
Výkon: 110 koní @ 7750 ot./min.
Točivý moment: 119 Nm @ 6000 ot./min.
Počet rychlostí: 6
Sekundární převod: kardan
Podvozek
Rám: z ocelových trubek, motor samonosný
Přední odpružení: USD vidlice, 46 mm
Zadní odpružení: BMW Paralever s centrálním tlumičem
Přední brzda: 2 x 320 mm disc, 4pístkový radiální třmen
Zadní brzda: 265 mm disc, 2pístkový třmen
Pneu přední: 120/70-R17
Pneu zadní: 180/55-R17
Rozměry / Hmotnost
Rozvor: 1476 mm
Výška sedla: 785 mm
Objem nádrže: 18 litrů
Provozní hmotnost: 222 kg Invelt Praha
Jeremiášova 5
+420 257 117 222 praha@invelt.com