13.den 9.3. Hobas-Augrabies falls
Ráno mi pánové ještě vaří čaj a s přáním šťastné cesty se loučíme. Já pokračuji na jih do lázeňského střediska Ai-Ais, které je pěkné nově opravené, ale to je dle mého mínění vše. Takže se zde moc dlouho nezdržuji a uháním zpět směrem na hraniční přechod Kopas. Po bezproblémovém překonání hranic odbočuji asi po 80 km na dost špatnou šotolinovou cestu k městu Kakamas a odtud pokračuji k parku Augrabies falls. Po příjezdu do kempu hledám vodné místo na spaní, přičemž se seznamuji s manželskými páry mířící do parku Kalahari a jsem opět pozván na výbornou večeři. Celou noc jsou v dálce slyšet vodopády a já jsem zvědav na zítřejší podívanou.
Najeto 507km
14.den 10.3. Augrabies – Johannesburg
Ráno se jdu podívat na úžasné vodopády, dělám fotky z několika můstků pro turisty a nemůžu se vynadívat na řeku Oranje, která vtéká do úzkého koryta mezi skalami a následně padá z asi 60m výšky. Po nádherné podívané snídám ve stínu stromů a připravuji se na závěrečných nudných 900 km, které jsem si naplánoval do 2 dnů, s tím že bych dnes chtěl přespat v kempu u města Vryburg. Jelikož jsem ve městě v celku dobrém čase a navigace ukazuje dojezd do Johannesburgu lehce po půl deváté pokračuji dále. Nějak jsem zapomněl, že mi na poslední šotolině praskla žárovka v hlavním světle, takže jedu s dálkovým což se po setmění už moc nelíbí řidičům v Johaneburgu. Na Didiloni lodge dorážím lehce po osmé a jsem rád za pěknou měkkou postel.
Najeto 977km
15.den 11.3. vrácení v Motoberlin
Závěrečná 50 km etapa opět v době největší špičky byla dost náročná, ale bez problému dorážím do půjčovny Motoberlin, kde vracím modrou BMW se 81988 km na tachometru. Po rychlé obhlídce stroje mi vedoucí slibuje bezproblémové vrácení vcelku vysokého depozitu. A já čekám na odvoz na letiště.
Fakt to stoji za to motorku jsem si pujcoval tadyhttp://www.motobe... cenike tam maji taky da se vsechno objednat predem a zaplatiti kartou na netu, já si jen jeste priplati za ty OFF pneu Mitas dalsich 2500 Randu a myslim ze nelituju jinak aktualni kurz je asi 2,60Kč za jeden Rand.Kolik to stalo celkem nevim nepocital jsem - protoze jsem si z našetřených penez plnil sen.,ale pujceni moto je 1000 Randu denne s tím že všechno ostatní jsem táhnul sebou.
Pokud se nemýlím, tak kaňon Tara je druhý největší v Evropě a né na světě. Největší v Evropě je kaňon Verdon, a ten je samozřejmě daleko menší, než Grandkaňón v USA.
já si to taky potrvrdil na wikipedii. No je to zajímavý co píšou o tom kaňonu fish river. Pak ale nesouhlasí velikosti ve výškovejch metrech. Záleží taky na tom kdo ty informace do wikipedie vkládal a jak jsou spolehlivý.
Přidat komentář
Aby jste mohli přidávat komentáře, musíte být přihlášený.