Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Technické parametry BMW R 1200 GS Adventure, 2006, 2007
Technické parametry

 
Motor
Druh konstrukce   vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní boxer, vačková hřídel a čtyři ventily/válec, centrální vyrovnávací hřídel
Vrtání x zdvih   101 mm x 73 mm
Zdvihový objem motoru   1.170 cm3
Jmenovitý výkon   72 kW (98 koňské síly) při 7.000/min
Max. točivý moment   115 Nm při 5.500/min
Kompresní poměr   11,0:1
Úprava paliva / systém řízení motoru   elektronicky, vstřikování v sacím potrubí/digitální řízení motoru: BMS-K s přerušením přívodu paliva při jízdě v deceleračním režimu, dvojité zapalování
Čištění spalin   regulovaný 3-cestný katalyzátor

Jízdní parametry/spotřeba
Maximální rychlost   přes 200 km/h
Spotřeba na 100 km při konst. 90 km/h   4,6 l
Spotřeba na 100 km při konst. 120 km/h   6,1 l
Druh paliva   bezolovnatý benzin Super, oktanové číslo 98 (ROZ); vzhledem k automatické regulaci klepání až do min. oktanového čísla 91 (ROZ)

Elektrika
Osvětlovací dynamo   generátor střídavého proudu 720 W
Baterie   12 V / 14 Ah

Přenos energie
Spojka   jednokotoučová suchá spojka, ovládaná hydraulicky
Převodovka   šestistupňová převodovka se zubovým spínáním a šikmým ozubením
Sekundární pohon   kardan
 
Podvozek/brzdy
Rám   trojdílná koncepce sestavená z předního a zadního rámu, spolunesená jednotka motor-převodovka
Vedení předního kola/odpružení   Telelever firmy BMW Motorrad; průměr vodicí trubky 41 mm, centrální pružicí jednotka, předpětí pružiny 9násobně mechanicky nastavitelné
Vedení zadního kola/odpružení   jednoramenná kyvná vidlice odlévaná z hliníku s Paralever firmy BMW Motorrad; pružicí jednotka WAD, plynule nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelné tlumení při roztahování tlumiče
Dráha pružiny vpředu/vzadu   210 mm / 220 mm
Rozchod kol (při normální poloze)   1.511 mm
Závlek (při normální poloze)   97,6 mm
Rejdový úhel hlavy (při normální poloze)   63,8°
Kola   kola s křížovými paprsky
Rozměr ráfků vpředu   2,50 x 19"
Rozměr ráfků vzadu   4,00 x 17"
Pneumatiky vpředu   110/80 - R 19
Pneumatiky vzadu   150/70 - R 17
Brzdy vpředu   brzdy EVO s dvojitým kotoučem, brzdové kotouče uložené plovoucí, průměr 305 mm, 4-pístový pevný řemen
Brzdy vzadu   jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, dvoupístový plovoucí třmen kotoučové brzdy
ABS   zvláštní vybavení BMW Motorrad, možnost vypínání

Rozměry/hmotnosti
Délka   2.250 mm
Šířka (nad zrcátkem)   955 mm
Výška (bez zrcátka)   1.470 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla   910/890 mm
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1)   256 kg
Suchá váha 2)   223 kg
Celková přípustná hmotnost   475 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy)   219 kg
Využitelný obsah nádrže   33,0 l
z toho rezerva   cca 4,0 l
1) dle směrnice 93/93/EWG se všemi provozními prostředky, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) hmotnost prázdného vozidla bez provozních náplní
· Přidal Milos dne 19. October 2006 · 0 Komentářů · Tisk
Komentáře
Zatím nikdo nekomentoval. Buďte proto první a vložte svůj komentář.
Přidat komentář
Aby jste mohli přidávat komentáře, musíte být přihlášený.
Hodnocení
Musíte být registrovaný, aby jste mohli hodnotit.

Prosím přihlašte se, a nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 60
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,701
Nejnovější člen: Kovi

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.04 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI