Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Technické parametry BMW F 650 GS

 
Technické parametry

 
Motor
Druh konstrukce   vodou chlazený čtyřtaktní motor s jedním válcem, dva nahoře umístěné vačkové hřídele, mazání suché klikové skříně  
Vrtání x zdvih   100 mm x 83 mm
Zdvihový objem motoru   652 cm3
Jmenovitý výkon   37 kW (50 koňské síly) při 6.500/min (redukce výkonu 25 kW (34 koňské síly) možné při 5500/min)
Max. točivý moment   60 Nm při 4.800/min (Redukce výkonu: 51 Nm při  4000/min.)
Kompresní poměr   11,5:1
Úprava paliva / systém řízení motoru   elektronické vstřikování sací trubkou / BMW řízení motoru, dvojité zapalování
Čištění spalin   řízený 3-cestný katalyzátor

Jízdní parametry/spotřeba
Maximální rychlost   cca 170 km/h (při redukci výkonu cca. 145 km/hod.)
Spotřeba na 100 km při konst. 90 km/h   3,2 l
Spotřeba na 100 km při konst. 120 km/h   4,3 l
Druh paliva   normální benzin bezolovnatý, minimální oktanové číslo 91 (ROZ)

Elektrika
Osvětlovací dynamo   alternátor 400 W
Baterie   12 V / 12 Ah

Přenos energie
Spojka   vícekotoučová spojka v olejové lázní ovládaná mechanicky
Převodovka   pětirychlostní převodovka řazená ozuby, integrována v krytu motoru
Sekundární pohon   uzavřený O-kroužkový řetěz s tlumičem záběru v náboji zadního kola
 
Podvozek/brzdy
Rám   mostový trubkový rám z ocelových profilů s našroubovaným zadním rámem
Vedení předního kola/odpružení   teleskopická vidlice, průměr trubky stojanu 41 mm, stabilizátor vidlice
Vedení zadního kola/odpružení   2-ramenná skříňová kyvná páka z ocelových profilů, centrální pérovací jednotka s vinutou pružinou a teleskopickým tlumičem řízená přes zvedací systém, tahové stupňové tlumení nastavitelné 
Dráha pružiny vpředu/vzadu   170 mm / 165 mm
Rozchod kol (při normální poloze)   1.479 mm
Závlek (při normální poloze)   113,3 mm
Rejdový úhel hlavy (při normální poloze)   60,8°
Kola   drátová paprsková kola
Rozměr ráfků vpředu   2,50 x 19
Rozměr ráfků vzadu   3,00 x 17
Pneumatiky vpředu   100/90 S 19
Pneumatiky vzadu   130/80 S 17
Brzdy vpředu   jednokotoučová brzda, průměr 300 mm, dvojnásobné písty - plovoucí sedlo
Brzdy vzadu   jednokotoučová brzda, průměr 240 mm, jeden píst - plovoucí sedlo
ABS   zvláštní vybavení BMW Motorrad ABS, odpojitelný

Rozměry/hmotnosti
Délka   2.175 mm
Šířka (nad zrcátkem)   910 mm
Výška (bez zrcátka)   1.265 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla   780 mm (zvláštní vybavení: hlubší uložení 750mm; vyšší sedadlo 820 mm)
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1)   192 kg
Suchá váha 2)   175,4 kg
Celková přípustná hmotnost   380 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy)   187 kg
Využitelný obsah nádrže   17,3 l
z toho rezerva   cca 4,5 l
1) dle směrnice 93/93/EWG se všemi provozními prostředky, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) hmotnost prázdného vozidla bez provozních náplní
· Přidal Milos dne 19. October 2006 · 8 Komentářů · Tisk
Komentáře
#1 | Lothaar dne 26. February 2008
Koukám na tu spotřebu 3,2 l na sto při 90km/h. Tak to se mi ještě nikdy nepovedloSmile. 5 l na sto už je reálných.
#2 | jasurh dne 19. February 2011
normální jízdou 3,7...annoy
#3 | michal krtek dne 19. September 2011
Normalni jizdou plně nalozen 3.5Lclap
#4 | erikus dne 30. September 2011
..tož jak to děláte? Ta moje žere cca 7 litrů na sto a to ji ještě cpu 98 oktanů. Mám dojsvíčku 2005 a pneu drapák.
#5 | praskin dne 10. December 2011
to je právě tím drapákem,také palivovou mapou od 02 je lepší a dá se na silničních gumách(tlak 2 předek,2,3zadek) při citlivém plynu při3,5-4tisíce otáček(80-100km/h),za tři litry nekecám,jinak svižně 4 litry,taky hodně dělá plexi(jestli to nebrzdíš moc tělem a máš dva metry a 150 kg to je smůla.
#6 | GSVOJ dne 28. December 2011
normální průměr 3,4 l. Plexi udělalo hodně - pohodovější jízda nižží spotřeba.
#7 | VojtechPolicky dne 17. June 2012
3,6 litru s drapakem... vážím 93kilo plus oblečeni cirka 7 kilo.
#8 | jardapl dne 27. August 2013
Lejt do toho 98 je ukázka absolutní neznalosti konstruce motoru. Oktanové číslo neznamená zvýšení výkonu ale odolnost paliva proti detonacím. Čím vyšší komprese motoru, tím jr nutno lít benzín s vyšším oktanovým číslem. Pokud je přžedpsán benzín 91, tak vše ostatní je vyhození peněz.middle finger
Přidat komentář
Aby jste mohli přidávat komentáře, musíte být přihlášený.
Hodnocení
Musíte být registrovaný, aby jste mohli hodnotit.

Prosím přihlašte se, a nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 40
Členové on-line: 1
zetor

Registrováno: 8,698
Nejnovější člen: jaster777

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.17 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI