Skôr som čakal blesk s jasného neba než to, že sa na novej osemstovke povozím už v apríli. A že bude krásne zabehnutá, s dobrou výbavou a že s ňou pôjdem pozrieť Central Europe Rally, sa mi ani nesnívalo.
Dobrý dojem mi mohlo pokaziť jedine premenlivé počasie, ale nestalo sa. Veď uznaj: 13 stupňov a dážď na juhu Slovenska, 25 stupňov v Budapešti, cestou späť znova silný dážď a kosa, to je na slučku. Stále však žijem. Bavoráčik mal u dodávateľa počasia asi nejaké kontakty, lebo aj po iné dni som musel na ňom mávať zapnuté vyhrievané rukoväte, ale hneď po odovzdaní udreli skoro tridsiatky.
Nevím kdo to testoval ale se závěry absolutně nesouhlasím. Už ten název testu je zavádějící. F800GS má k ortodoxnímu enduru dost daleko a to že jsou použité špičkové komponenty je směšné. Je to líbivá motorka se zajímavým výkonem ale v terénu se nechová dobře, nastavení tlumičů je nulové, dávkování výkonu zejména v nízkých otáčkách problematické a ergonomie jízdy ve stupačkách příšerná. V techto ohledech to prohrává s Yamahou Tenere na celé čáře a o staré LC4 Adventure vůbec nemluvím. To jsou špičkové komponenty mimochodem - lepší tlumiče nejsou, lepší řídítka taky ne atd.
Ale na silnici je F800GS excelentní a je s tím fůra zábavy. Podle mě je určení přímo opačné než autor tvrdí. Testovali jsme to v partě víc lidí před pár týdny, najeli jsme s tím 500km včetně opravdu hezkých offroadů a za tím tvrzením stojím. Tohle není motorka na offroad.
Což vlastně krom malého 650Dakárka do terénu nebylo žádné GS stavěno jako ortodoxní,ale spíš jako průjezduschopné. Radost to ale dle mého názoru nikdy nebyla, spíš dřina. = Souhlas s Tomem.
Přidat komentář
Aby jste mohli přidávat komentáře, musíte být přihlášený.
Ale na silnici je F800GS excelentní a je s tím fůra zábavy. Podle mě je určení přímo opačné než autor tvrdí. Testovali jsme to v partě víc lidí před pár týdny, najeli jsme s tím 500km včetně opravdu hezkých offroadů a za tím tvrzením stojím. Tohle není motorka na offroad.